L'Aula petita és un recurs i un espai de suport que atén l'alumnat que necessita una atenció més individualitzada en algun moment de la seva escolarització. Treballem de manera engrescadora les àrees escolars amb petit grup o individualment, depenent de les necessitats de cada alumne. I mirem de passar-ho molt bé aprenent.

dilluns, 4 de juny del 2018

POEMES

El poemes són textos que comuniquen idees o sentiments amb paraules escollides perquè sigui bonic, tingui ritme i musicalitat.

Els alumnes de 5è de l'aula petita, després de l'observació i anàlisi de diferents poemes han fet els seus.



M'agrada l'escola plena de rialles
on petits i grans s'emmirallen.

M'agrada l'escola en dies de pluja
quan tothom a les classes puja.

M'agrada l'escola ben assolellada,
l'escalfor dels nens em deixa enamorada.

M'agrada l'escola quan plora
perquè les abraçades ens millora.

Alumnes   de 5è de l'Aula Petita




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada